Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Eigentlich wollten Arazhul und seine Freunde nur von der Schule nach Hause gehen und jetzt sitzen sie im Gefängnis fest! Wie sind sie nur da reingekommen und viel wichtiger: wie kommen sie da möglichst schnell wieder raus?Schon wieder stolpert Arazhul ganz unabsichtlich in ein verrücktes Abenteuer. Im ersten Comic Adventure bezwang er einen bösen Magier in seinem gewaltigen Turm, um das Dorf zu retten und das zweite Abenteuer verschlug ihn in eine gruselige Geisterschule. Doch jetzt sitzt er im Gefängnis! Wird er es schaffen, aus diesem Chaos zurück in die Freiheit zu entkommen?