Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Didaktik dieses Buchs ist theoretisch und praktisch fundiert: durch jahrzehntelange Konzert- und Unterrichtserfahrung der Autorin sowie durch 50 Kriterien, die die Erkenntnisse nachvollziehbar machen. Diese dienen Lehrenden und Studierenden zur Analyse und Beurteilung von Klavierschulen. Gleichsam ergeben sie einen klavierpädagogisch fundierten Leitfaden zur Strukturierung des Unterrichts; ein Modell, das auch auf andere Instrumentalschulen passt. Denn: Je klarer die Vorstellung von den zu vermittelnden Inhalten, desto gezielter und effizienter, aber auch spielerischer und spontaner lässt sich der Unterricht gestalten.»... Wer die Stärken und Schwächen der Schulen kennt, kann ihre gelungenen Teile zum Vorteil der Schüler kombinieren.« (Stefan Matthewes, nmz 2/2002)