Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As a journalist, broadcaster and producer I learned the art of finding and telling other people's stories. Later in life as a creative director for an international advertising and marketing agency I had the privilege of helping world-class brands, such as Google, 3M, and Dell, create stories that connected with customers beyond the product benefits. In 2014, I set myself the task of writing a book that would provide a process to enable anyone to create their own authentic business story. I have made the process as simple as possible so that it is easy to action. But that does mean this book is not the usual 300 pages but instead a slim book containing just the information you need to create your business story quickly. Why You Need A Business Story And How To Create It is a tested method for creating your own powerful business stories that you will be able to write, tell and share today.