Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today, most aviation accidents are the result of human limitations, not mechanical failure. How can pilots can best deal with their limitations to avoid accidents? Steve Murray explores physical and mental limitations, the interface between humans and computers, human error, and problems with human communication. He explains decision-making and the problems of stress. And he examines accident analysis, with a special focus on gliders. This book is an invaluable guide to pilots both general and commercial - and anyone who's considered taking to the air. *** Steve Murray started flying with the South African Air Force in 1952, and still flies privately today, having held pilot's licences for private and commercial aircraft, helicopters, gliders and motor-gliders. He has flown more than 3000 hours, achieved three world gliding records, and instructed trainee gliders for 32 years. He has a doctorate in aviation psychology from the University of Johannesburg.