Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Recinos's love for poetry began on the streets of the South Bronx and the experience of being abandoned by Latino parents at age twelve to live on them. On the streets, Recinos discovered a world of extreme poverty and drugs, until four years later he was taken into the family of a White Presbyterian minister and guided back into school. In graduate school in New York City, Recinos befriended the Nuyorican poets the late Miguel Pinero and Pedro Pietri who encouraged him to write and read poetry at the Nuyorican poets cafe. In Where the Sidewalks Meet, Recinos uses poetry like graffiti on public culture, to make references to the invisible in plain sight, and talk about border crossings. These poems delicately string together the disregarded world of excluded, muted, and rejected human beings and "shouts out the names" of those the world only cares to look at sideways.