Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are you trying to build your profile as a leader? Are you using social media to your advantage? Is your communication jargon-free? When do you choose to produce a video or a podcast? Does your message come through loud and clear? What's the future of storytelling, and are you prepared for it? In a world where people send 500 million tweets a day and upload hundreds of hours of video every minute, how do you get your message across? The secret is to become a good storyteller. With easy-to-follow, effective tools and tips, this book will help you cut through the clutter and plan your communication goals, channels and delivery. Everyone loves a good story, but only a few can tell it well. Be authentic, be authoritative and be heard!