Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Herman Melville's Bartleby, asked to account for himself, "would prefer not to." Tongue-tied Billy Budd, urged to defend his innocence, responds with a murderous blow. The Bavard, by Louis-René des Forêts, concerns a man whose power to speak is replaced by an inability to shut up. In these and other literary examples a call for speech throws the possibility of speaking into doubt. What Is There to Say? uses the ideas of Maurice Blanchot to clarify puzzling works by Melville, des Forêts, and Beckett. Ann Smock's energetic readings of texts about talking, listening, and recording cast an equally welcome light on Blanchot's paradoxical thought.