Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The idea of Artificial Intelligence (AI) has taken the world by storm. From fears over killer robots in sci-fi dystopias, to driverless cars in real life, we are both inspired and horrified by the prospect of an advanced intelligence that is not our own. Could AI take over the world? Will it take all of our jobs? Has Google really created a sentient chatbot, and is AI racing towards human intelligence, or is it just horribly misunderstood? These common questions point us towards an unknown and troubling future. What we do know is that we are in the midst of a hype cycle, with huge amounts of funding and focus galvanising progress. Whether AI truly lives up to this hype remains to be seen, but this once niche idea has suddenly evolved into a global multibillion dollar industry.
In this short and accessible book, Ewa Luger explains what we mean when we talk about AI, explores how we got here, describes what we are doing about it, where the field is heading, and where we should go next.
The 'What Do We Know and What Should We Do About...?′ series offers readers short, up-to-date overviews of key issues often misrepresented, simplified or misunderstood in modern society and the media. Each book is written by a leading social scientist with an established reputation in the relevant subject area.
"Short, sharp and compelling." - Alex Preston, The Observer
"If you want to learn a lot about what matters most, in as short a time as possible, this is the series for you." - Danny Dorling, Halford Mackinder Professor of Geography, University of Oxford