Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The bus scene around Southampton and its surrounding towns in the 1970s and early 1980s was one of change. The National Bus Company brought together the former nationalised Transport Holding Company fleets such as Hants & Dorset and Wilts & Dorset and the former BET fleets such as Southdown. At first there was little sign of change, but as the decade progressed Wilts & Dorset was merged with Hants & Dorset, area boundaries changed and new standard National liveries were adopted, replacing the former variety. More variety was lost when the much-loved independent operator King Alfred Motor Services of Winchester sold out to its NBC neighbour in 1973. However in 1983 it was all change again, when Hants & Dorset was split into Hampshire Bus and Wilts & Dorset, although their boundaries were different to those before the merger. In the east, Portsmouth was served by Southdown, while in the west of Dorset Southern National served Weymouth and initially also Swanage. This, the first of a pair of books about the bus scene during this time and place, covers the mainland National Bus Company fleets in an area from Portsmouth to Weymouth and inland up to Salisbury and Basingstoke.