• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Werbung Mit Musik

Theoretische Grundlagen Und Experimentelle Studien Zur Wirkung Von Hintergrundmusik in Der Rundfunk- Und Fernsehwerbung

Jürgen Tauchnitz
Paperback | Duits | Konsum Und Verhalten | nr. 24
€ 68,95
+ 137 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Das Buch gibt einen umfassenden Überblick über den Einsatz, die Gestaltung und vorliegende Forschungsbefunde von Musik in der Hörfunk- und Fernsehwerbung. Im Vordergrund der Betrachtung stehen dabei die kommunikativen Möglichkeiten von Hintergrundmusik zur Marken-Positionierung weitgehend homogener Konsumgüter bei schwach involvierten Konsumenten. Anhand von fünf experimentellen Studien wird der Einfluß unterschiedlicher Hintergrundmusik im Hörfunk-Programmkontext auf verschiedene Werbewirkungsindikatoren untersucht.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
294
Taal:
Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 24

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783790804607
Verschijningsdatum:
6/03/1990
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
512 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 137 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.