Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study was designed to shed light an under-researched field, the pressures of working in a grammar school. The existing literature on this subject is best described as minimal. Therefore, the literature cited is often adapted or relates to the topic of general academic pressure, but not exclusively about grammar schools. Its purpose was to be used for academic and professional reference and should be viewed as a case study into a narrow and specific field. The findings of the study illustrated that Able Gifted and Talented students were largely unaffected by national examination estimates, in this instance Fischer Family Trust grades, but appeared to thrive on other pressures, such as internal aspirations. However, teachers seemed to feel stressed and pressurised by the expectations of such estimates and regarded them very negatively on the whole.