Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die E-Commerce Branche befindet sich im stetigen Wachstum und gewinnt bei den Verbrauchern immer mehr an Bedeutung. Laut der Verbraucherstudie "Die Zukunft des Handels", von Ebay, tätigen heutzutage über 40 Prozent der befragten Internet-User in Deutschland, ihre Einkäufe online, drei Prozent sogar mobil. Dieser Trend zeigt auf, dass nicht nur Onlineshops sich auf die steigende Nachfrage einstellen, sondern auch Einzelhändler sich früher oder später für den Internet-Vertriebsweg entscheiden müssen, um auf dem Markt bestehen zu bleiben. Dieses Buch gibt detaillierten Aufschluss darüber: Welche Werbestrategien bereits erfolgreich eingesetzt werden, wie sich der Online-Händler als Marke positionieren muss, um sich dabei vom direkten Wettbewerber zu differenzieren und welche Codes in den Werbekampagnen eingesetzt werden müssen, damit der Kunde die Markenbotschaft verstehen und diese automatisch im Unterbewusstsein abspeichern kann. Der Online-Mode-Händler Zalando hat es innerhalb kürzester Zeit geschafft, seine Markenbekanntheit enorm zu steigern, sich vom Wettbewerber abzugrenzen und dabei die Werbeausgaben möglichst niedrig zu halten. Deswegen bietet es sich idealerweise als Beispiel für die Analyse erfolgreicher Werbestrategien an.