Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten? Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan. In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen over de hele wereld betrokken waren. We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd. Charles Leadbeater is een van s werelds belangrijkste autoriteiten op het gebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde op internationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang de adviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootste managementdenkers ter wereld.