Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vraag je je af hoe je beter kunt samenwerken?Ben je nieuwsgierig naar de spelletjes die mensen op het werk spelen?Zit je te wachten op een nieuwe benadering en nieuwe vaardigheden?In We lossen het samen wel op, transactionele analyse op de werkvloer · lees je waarom onze contacten op het werk soms zo moeilijk verlopen· wordt duidelijk wat je kunt doen om je bewustzijn, flexibiliteit en zelfvertrouwen te vergroten· krijg je talrijke praktische suggesties over hoe je jouw contacten kunt verbeteren· leer je hoe je teamgeest kan creëren· staat beschreven hoe je kunt omgaan met stress en veranderingen op het werk · kom je meer te weten over spelletjes die mensen met elkaar spelen· maak je kennis met vaardigheden om beter met anderen te communicerenAan de hand van psychologische theorieën laat Julie Hay in begrijpelijke taal zien wat er op de werkvloer gebeurt. In heldere voorbeelden lees je hoe je keuzes kunt maken in jouw reacties op verschillende situaties. Door middel van bewustzijnsoefeningen leer je hoe je je oude gedragingen kunt veranderen in nieuwe gedragingen in kunt zetten. De auteur laat zien hoe je de concepten uit het boek kunt gebruiken om de dynamiek tussen mensen te begrijpen en hoe je betere keuzes kunt maken als het gaat om jouw reacties. Door je zelf en voor jou kenmerkende reactiepatronen te leren kennen, kun je niet effectieve patronen vervangen door nieuwe manieren van denken, voelen en doen. Julie Hay is, door haar 40 jarige ervaring in het werken met 'gewone' medewerkers, directeuren, managers, vakbondsmensen, trainers, coaches en consultants, in staat haar verhaal te onderbouwen en te illustreren met voorbeelden uit zowel de publieke als de private sector. Zij is een internationaal erkende expert die al meer dan 25 jaar overal in de wereld werkt met TA. Door haar vermogen om complexe zaken inzichtelijk te maken, kan dit boek een bijdrage leveren aan betere verhoudingen op de werkvloer.