Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les idées de Wallon animent et inspirent, encore aujourd’hui, nombre de recherches en psychologie. Son œuvre incite à une réflexion pédagogique, se référant aux principes de l’Éducation nouvelle. À l’occasion du centenaire de sa naissance (1879), voici un ouvrage qui témoigne de la présence toujours vivante de sa pensée et de ses découvertes. Traitant de thèmes qui nourrissent l’actualité pédagogique, comme ceux de l’expressivité et de l’expression, de la différenciation entre le moi et l’autre, et du rôle de l’imitation, de la notion de milieu, ce livre tente de faire le point sur ces clefs de la pensée wallonnienne. Il constitue autant de pistes de réflexion, que d’éclairages sur les pratiques et les méthodes d’Éducation active : ainsi, l’action pédagogique peut-elle être inspirée par des fondements scientifiques et rationnels.