Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book reports the use of empowerment evaluation with a national school breakfast program in Australia known as the Good Start Breakfast Club. The empowerment evaluation (Fetterman, 2001) approach was used as the framework to develop a 'practical' methodology desired by the program managers and major sponsor to evaluate their program. Program personnel engaged in a process of self-evaluation and, in so doing, a suite of 'practical' evaluation tools was developed. During the application of empowerment evaluation the author served as facilitator and evaluation 'coach', offering evaluation expertise throughout the process.