Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this highly readable and informative book, VW expert Richard Copping tells the inside story of one of the world's most popular cars. Drawing on his unique experience as an author of many VW books, the writer reveals the secrets of the VW Beetle's success. Not only was the concept of a cheap but reliable mass-produced car a sound one, but the fact that the car was subjected to continuous improvement rather than radical change meant the Beetle soon became an icon. Richard Copping also analyses the successful marketing techniques that spread Beetle manufacture and popularity around the world, including countries as far afield as Brazil, South Africa and Australia. Under the leadership of the ingenious Heinz Nordhoff, Volkswagen also ensured that manufacture of the Beetle was fast, efficient and profitable. In the United States in particular, the Beetle was the beneficiary of highly successful advertising campaigns that sealed its reputation as a must-have cult icon, alongside the popular VW Transporter. Accompanied by contemporary colour illustrations, this book is a fascinating journey through the development of an automotive phenomenon.