Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
VroomVroom and Bee is a business fable, telling the harsh truth on why some companies prosper while others go bankrupt. It provides insight into a well-known problem within most companies: the departments, the managers and the processes seem to be more of more importance than the one person enabling the existence of the entire company: the customer. For if the customer decides to stop buying at your company and leaves for the competitor's, it effectively is firing all employees, up to and including the CEO.
VroomVroom and Bee gives insight into a new sort of marketing accountability. It provides a new task for marketing (marketing as value leverage) to improve the quality, effectiveness and efficiency of operational processes. By improving the processes of sales, of Human Resources, of procurement and production as well as other corporate processes, marketing improves the productivity of the entire company while lowering the costs, affecting the P&L in a very significant way.