Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
". ein Buch für die Unternehmen der Zukunft und für die Menschen in ihnen. Es stellt einen neuen Ansatz vor, wie man solche Unternehmen gründen und aufbauen kann: Es geht darum, auf Veränderungen, Krisen und andere Herausforderungen selbstsicher und ausgeglichen zu reagieren. Die Methoden sind wissenschaftlich erforscht und praktisch anwendbar, sie beruhen auf der Intelligenz des Herzens." (Auszug aus dem Buch) Ins Zentrum der Darstellung stellen die Autoren ihr Konzept von "Inner Quality Management" (IQM). Es umfasst Aspekte wie: - Selbstmanagement - kohärente Kommunikation - besseres Betriebsklima - Strategien und Innovationen Inner Quality Management - ein brillanter neuer Ansatz. Damit finden Unternehmen leistungsstark und gesund den Weg aus der Stress-Schraube. Im Mittelpunkt: die Herzintelligenz.