Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Business leaders are concerned about the impacts of increasing levels of product portfolio complexity since many sense that complexity related costs such as order management, procurement, and inventory threaten to undermine operational efficiencies and consume profits. Even so, managers do not fully understand the extent and breadth of the impacts of product portfolio complexity. A more complete understanding of the operational effects of product portfolio complexity is lacking partially because researchers have not yet offered a robust theoretical perspective or studied it in a focused controlled way; until now. Herein, measures of product portfolio complexity are developed and related to sales volume and supply chain costs. Revealed are nonlinearities which imply optimal portfolio configurations and an approach to quantifying the most profitable configurations. This book is of interest to the corporate manager or consultant seeking a greater understanding of the topic and wanting to maximize organizational performance. It will also be of interest to the academic who wishes to understand the theoretical underpinnings of product portfolio complexity.