Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vladimir Nabokov was always a controversial writer. Long before the furore that attended the publication of Lolita, controversy raged over the virtues of his work. His detractors insisted that, although he wrote nine Russian novels, he had forsaken the humanistic concerns of the Russian literary tradition, while his supporters claimed that his work actually extended and enriched that tradition. David Rampton faces these apparent contradictions head on and, adopting a more detached, critical perspective than is usually found in writing on Nabokov, he tries to reach a more balanced, integrated view of the novelist's achievement. Rampton assembles evidence from Nabokov's own critical writings to show that the relationship of art to human life is central to Nabokov's work. He pursues this argument through a close reading of novels from different stages of Nabokov's career. What emerges is a provocative and stimulating revaluation of Nabokov that will interest any serious student of twentieth-century literature.