Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Embarrassment and embracement are two moments in the reading, misreading and re-reading of scriptures, defined broadly to include both canonical and non-canonical texts. Despite what Harold Bloom calls our "belatedness" in this process, every reading community has its way of confronting that moment of embarrassment so as to re-embrace or reject its implications. These implications are especially strong in religious cultures with a nomian tradition. By entering into that very tension between what Fox calls embarrassment and re-embracement, every reader recognizes the anxiety of a narrative's influence upon a community. Papers dealing with different aspects of this phenomenon are part of a festschrift honoring Professor Harry Fox (LeBeit Yoreh) the originator of this seminal idea in the transmission of texts. Contributors include such scholars as Yaakov Elman, Simcha Fishbane, the late Chana Safrai and Tirzah Meacham as well as many students, colleagues and friends of Professor Fox.