Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Even in early stages, dementia can cause motor declines, hindering the ability to carry out tasks encountered in daily living. Error-driven learning processes are believed to be central to visuomotor adaptation. Research has shown that increasing error feedback may enhance adaptation in neurologically damaged participants. Some literature on dementia and motor learning has indicated that demented patients have a tendency to rely more on sensory feedback for movement control. This study examined augmentation of error feedback in elderly controls and cognitively impaired elderly individuals. A center-out visuomotor adaptation task assessed motor learning in two experimental conditions: normal and enlarged error feedback. It was hypothesized that the cognitively impaired would benefit from the enlarged feedback. Results indicated no differences in adaptation between groups in the normal condition. The enlarged condition revealed an interaction the after-effects of spatial deviation under movement paths, suggesting that cognitively impaired elderly may benefit from increasing visual error-feedback.