Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Visita a Godenholm" narra la llegada a una pequeña isla de una mujer y dos hombres, quienes han sido invitados por un misterioso personaje que ejercerá como guía en un viaje iniciático. El relato, publicado dos años antes que "Las puertas de la percepción" de Huxley, es probablemente la primera obra de ficción en la que se describe una experiencia con LSD, sustancia que el autor había consumido con Albert Hofmann en 1951. Jünger ya había experimentado previamente con el cannabis y la mescalina, y había escrito sobre ello en "El corazón aventurero" y en la distopía "Heliópolis", pero aquí la descripción de la experiencia psiconáutica se convierte en el asunto central de la obra, en la que la escritura del autor alcanza una de sus cimas poéticas.