Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book focuseson the use of computer visionand graphics in architecture. It arose from a convergenceof several hot topics: 1. visualization of built environments for engineering, historical and other purposes, 2. virtual reconstruction of architecture from visual data of existing struc- tures, whether via photogrammetric or range sensing techniques, and 3. augmentation of video data of architecture with useful information. The focus here is on architecture and howto present it, enhance it's abilities, make it easier to understand and make it accessibleto a larger public. Collective interest in this topic led to the International Symposium on Virtual and Augmented Architecture, whose papers are contained in this book. As editors, we were very pleased about how well the different papers chosen gavea nice focus to the topic and conference.It is clear that there are many different research approaches still active in this area - this makes it an exciting time. Wehope that this book captures that excitement and succeeds in bringing it to you.