Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Most people do not stop to realize how many of their fond memories involve advertising signs. Although these neon spectaculars, billboards, and even signs painted directly onto brick walls were created expressly to persuade customers to buy products or patronize businesses, many such signs remained in place for so long that they became beloved landmarks in their own right. For Images of America: Vintage Birmingham Signs, Tim Hollis has scoured the archives of Birmingham's former sign companies, as well as other private collections, to compile some of the best remembered or most obscure signs that dotted the urban and suburban landscape. Here readers will again see the Buffalo Rock bottle pouring its ginger ale into a glass, the Golden Flake clown smiling down at passersby, the Barber's milk clock at the Five Points South intersection, and many more. Through these vintage photographs, readers can once again visit such once-thriving destinations as Eastwood Mall, Burger in a Hurry, and the Kiddieland amusement park.