Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Verism - Foundation Courseware

Helen Morris, Liz Gallacher
Hardcover | Engels | Courseware
€ 65,05
+ 130 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Courseware package consist out of two publications, VeriSMTM - Foundation Courseware and VeriSM(TM) - Foundation Study guide.

This training material covers the syllabus for the VeriSM(TM) Foundation qualification. The training can be delivered over two days. This courseware is accredited to prepare the student for the VeriSM(TM) Foundation certification.

VeriSM(TM) Foundation consists of two parts: VeriSM(TM) Essentials and VeriSM(TM) Plus, each covering one day of training.
Students who already have an (IT) Service Management certificate can benefit from the knowledge they already have. They are the audience for a VeriSM(TM) Plus training only. When they pass the VeriSM(TM) Plus exam they receive the VeriSM(TM) Foundation certificate.
Training Providers who want to offer a one day training on service management principles can decide to offer the VeriSM(TM) Essentials training only. Students who pass the VeriSM(TM) Essentials exam, receive the VeriSM(TM) Essentials certificate. If they pass the VeriSM(TM) Plus exam later, they will automatically receive the VeriSM(TM) Foundation certificate.

The courseware covers the following topics:
- The Service Organization (Essentials)
- Service culture (Essentials)
- People and organizational structure (Essentials)
- The VeriSM(TM) model (both)
- Progressive practices (Plus)
- Innovative technologies (Plus)

VeriSM(TM) is a holistic, business-oriented approach to Service Management, which helps to make sense of the growing landscape of best practices and how to integrate them to offer value to the consumer.
It is an evolution in Service Management thinking, and provides an up-to-date approach, including the latest practices and technological developments, to help organizations in transforming their business to the new reality of the digital age.
VeriSM(TM) is Value-driven, Evolving, Responsive and Integrated Service Management.
VeriSM(TM) is a registered trademark of and owned by IFDC, the International Foundation of Digital Competences.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels
Reeks:
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401802628
Verschijningsdatum:
20/02/2018
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
211 mm x 297 mm
Gewicht:
839 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 130 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.