Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The livelihoods of many thousands of poor people in low-income countries rely on collecting and recycling solid waste. Small waste collection vehicles (SWCVs) such as wheelbarrows and cycle carts play a vital role, enabling individuals to transport more waste, faster, further and with greater ease and safety. However, many are inappropriately designed, giving rise to difficulty, danger and expense to users. This book is based on interim research findings of a Department for International Development (DFID) funded project (R7880). It examines SWCVs from social, technical and institutional angles, focusing on users but acknowledging the important linkages between different issues. The book also considers in some depth the process of user consultation in vehicle design. Fieldwork undertaken in five low- and middle-income countries combines with literature to provide extensive illustrated case-study material.