Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mass customization: a business strategy that aims to fulfill individual customer requirements at prices that are sufficiently low to target a mass market. The resulting variety in mass customization is not for free and can have negative impacts on operational performance.In this book, Nizar Abdelkafi defines variety-induced complexity from the perspectives of the company, supply chain and customers. The author: - develops a sequence model and a key metrics system for the management of internal complexity- proposes a matrix-based tool that identifies the causes of complexity in mass customization supply chains- conducts an explorative study at a Germany-based company- identifies features, to use in online configuration systems to reduce the complexity that customers face during the product selection process.This volume addresses practicing managers in the fields of mass customization and variety-rich production environments as well as students and researchers in the areas of business administration and engineering management.