Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Four Corners Familiars series invites contemporary artists to illustrate and produce a new edition of a classic novel or short story. This magnificent edition of William Makepeace Thackeray's Vanity Fair (first published in 1847-48) is the sixth in this series, and is produced by the British artist Donald Urquhart. Urquhart's black-and-white drawing style and subject matter is perfectly suited to the themes of Vanity Fair, which follows the fortunes of its strong-minded and strong-willed anti-heroine Becky Sharp through the follies and hypocrisies of early nineteenth-century British society. Urquhart's drawings, inspired by the fashions and iconography of 1930s Hollywood, focus exclusively on Becky Sharp. "I wanted to sideline all the secondary characters," says Urquhart. The novel is newly typeset in Perpetua and Felicity (partly chosen for their feminine names), typefaces designed by Eric Gill.