Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Van MedeWerkers naar MedeMerkers Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden. In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd, en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring die de klant met jouw organisatie heeft, bevestigt het beeld van de dienst of het product. Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internal branding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Daarbij mag je nooit vergeten dat internal branding een proces is voor idealisten en volhouders. De business, communicatie en human resourcemanagement zijn zich constant bewust van hun rol en handelen er ook naar. Aan de hand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens de successen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bij het opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten. Ook als de basis verandert door een fusie. Juist dan is het cruciaal dat alle Medewerkers ook Medemerkers zijn. Over de auteur Saskia Barendse-Schijvens (1970) is hoofd Interne Communicatie bij Interpolis. Na haar studie Beleids- en Organisatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg begon zij als managementtrainee bij Interpolis. Daar richtte zij zich volledig op het communicatievak. Vanuit die rol was zij nauw betrokken bij het veranderproces dat Interpolis transformeerde van een relatief onbekende maatschappij tot een voorhoedespeler in de verzekeringsmarkt. Sinds 2006 stuurt Barendse het team aan dat met interne communicatie een belangrijke rol speelt in het internal branding proces binnen Interpolis. Zij is verder verantwoordelijk voor de managementcommunicatie, verandercommunicatie, HR-communicatie en de professionalisering van de interne mediamix. Kortom: een essentiële schakel in het verhaal van Interpolis.