Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How does new information technology become part of the fabric of organisational life? Drawing on insights from social studies of technology, gender studies and the sociology of consumption, Valuing Technology opens up new directions in the analysis of sociotechnical change within organisations. Based on a major research project focused upon the introduction of management of information systems in health, higher education and retailing, I explores the active role of end-users in innovation. This book argues that it is through the, often difficult, engagement between users and technology that new computer systems come to gain value within organisations. Key themes developed through analysis of case studies include: *the valuing of technology via the on-going construction of needs, uses and utilities *occupational identities, organisational inequalities and technological change *the gendering of technological and organisational change *interpretive flexibility and the 'stabilisation' of technological systems and their incorporation into the lives of people in organisations. A stimulating blend of the theoretical and substantive, this book demands a radical redefinition of 'technology acquisition'. It's highly original approach makes Valuing Technology essential reading for students, lecturers and researchers within the fields of organisation studies and the sociology of technology.