Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The provision of care within the context of the modern health service environment involves a wide range of professionals. The health care team might include general practitioners, nurses, midwives, hospital doctors, physiotherapists, other allied health professionals, as well as receptionists and practice managers. To optimise delivery of care at both individual and population levels, team members must work collaboratively with colleagues in their own profession and others. This book, in the Values-Based Practice series, adds the dimension of values to the more usual discussions of teamwork, considering interactions between health care professionals and how these might be affected by differences in professional and personal values. Examples of scenarios based on real-life experience promote learning and reflection. Anybody working or training in health care and who aspires to collaborate successfully with their colleagues in other specialties will find this book extremely valuable, as will educators who facilitate learners in teamwork.