Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Didactiek
  5. Using Hyperlinked Scaffolding to Support Student Work

Using Hyperlinked Scaffolding to Support Student Work

Using Hyperlinked Scaffolding to Support Student Work With Text-Based Historical Documents

Linda Mitchell
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Although many social studies education experts recommend the use of resource documents as part of history education, many social studies teachers are reluctant to utilize historical resources. One reason is the belief that students, especially those with poor reading skills, will have difficulty reading and understanding the resources. When teachers do not regularly include the use of resource documents in their history classes, students are unable to develop first-hand knowledge of the past and instructional methods such as inquiry become difficult to successfully implement. This study examines the ways students with various reading skill levels utilize historical resource documents that contained embedded hyperlinks to provide several types of scaffolding. Students read three resource documents that included hyperlinked scaffolding. Many of the findings suggest that students utilize these texts in ways that are similar to the ways they utilize print text. The data suggests that the use of the hyperlinked scaffolding was successful and assisted the students in utilizing the documents as part of a problem-based inquiry lesson.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
324
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838315089
Verschijningsdatum:
4/11/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.