Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Using Communication Theory

An Introduction to Planned Communication

Sven Windahl, Benno Signitzer, Jean T Olson
Hardcover | Engels
€ 330,95
+ 661 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"There is nothing so practical as a good theory" - Kurt Lewin

What does theory have to do with the practice of communication? Communication planning is used daily by thousands of people: public relations practitioners, technical writers, information campaigners, advertising professionals, organization consultants, educators, health communicators and more. Without a solid understanding of communication theory, practitioners have difficulty getting their messages heard though all the noise.

The second edition of this best-selling textbook has been updated with the student firmly in mind. With extensive new learning features that directly engage with the practical side of theory, students will:

" Practice what they learn with activities and exercises

" Apply their own experiences to theory through prompts to reflection

" Consolidate their learning with highlighted definitions and lists of key terms

" Take it further with boxed excerpts from classic texts.

Showing how theories relate directly to the practice and experience of planning effective communication, Using Communication Theory provides indispensable insights into the practical nature of communication theory. In today′s landscape of communication overload, this book remains an essential, authoritative guide for both students and practitioners.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
312
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781412948388
Verschijningsdatum:
4/12/2008
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 234 mm
Gewicht:
703 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 661 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.