Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The increasing relevance of the internet has brought about significant change in me dia consumption, communication and social behaviour and thus evoked a debate in both business studies and practice. Brands, in particular, are affected by the devel opments in and around the internet since they stimulate and shape such behavioural patterns. Therefore, how to manage a brand in the era of the internet has been a topic of discussion for quite some time. First, success factors of so called "virtual e brands" were searched for, then "internet-based brand management" was explored and finally one was acknowledged as an "expert" by only using the buzzword "brand management in Web2. 0. " Many of the papers and books published at that time, how ever, dealt only superficially with the subject, distinguishing themselves through se quences of empty words rather than in-depth knowledge of the matter. Unfortunately, this even led to the case that the editor of a topic related Special Issue of the "Mar keting Science" joumal preselected all submitted manuscripts according to the fact whether he personally liked or disliked the used terminology. Against the background of this situation of as much shallowness as sUbjectivity, Dr. Ulrike Arnhold analyses the state of the art of research within her dissertation with great care and intellectual finesse.