Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The use of Internet as a major source of advice and information for health has been increasing with the time. As the number of people consulting the Internet for health advice increases, issues related to the usage and trust come to the front. Different factors can influence decisions of people regarding their trust in ehealth portals. Usability of ehealth web portals is an important factor in the health domain. The purpose of our study was to explore the issue of usability of ehealth web portals.We also investigated the case of LANDSTINGET BLEKINGE health portal in Sweden that how it can better support the citizens in accessing health care services.We used the usability as a tool to perform an experiment with citizens,collect their views with usability testing and gather all the information with the help of questionnaires.The portal was evaluated on the basis of questionnaire feedback and the results were finally validated through interviews. We thereafter drawn the conclusion that accessibility of ehealth services and health related information is an important part of ehealth portals.The portals should be easy to use and remember.Interfaces of the portals should be user friendly