Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This report is the product of the U.S. Army War College's (USAWC) inaugural Integrated Research Project (IRP) on "U.S.-China Competition: Asia-Pacific Land Force Implications." It addresses a Chief of Staff, Army priority research topic and was sponsored by the U.S. Army Pacific and the Headquarters, Department of the Army, Directorate of Strategy and Policy (HQDA G-35). The report resulted from a whole-of-War-College effort. Core curriculum and regional elective studies augmented student research and facilitated analysis. The Center for Strategic Leadership hosted an implementation workshop to solicit subject matter expertise on recommendations and implementation plans. Faculty from across the USAWC supported the analytical debate, mentored student participants, and reviewed the written contributions. Additionally, the USAWC team engaged in extensive dialogue with senior military leaders, both in theater and at Carlisle Barracks, to explore issues and develop recommendations.