• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Urban High School Students and the Challenge of Access

Urban High School Students and the Challenge of Access

Many Routes, Difficult Paths

Paperback | Engels | Higher Ed | nr. 17
€ 30,95
+ 61 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Urban High School Students and the Challenge of Access documents a year in the life of five adolescents preparing for college. The text examines the different pathways that brought these students to where they are: living in poverty, attending overcrowded schools, and the pressure to be the first in their families to attend college are just a few of the challenges these students must battle en route to college, and that impact their chances of success once there. Their stories provide insight for practitioners and policy makers working to improve college access at urban high schools.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
195
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 17

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781433105890
Verschijningsdatum:
24/06/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
160 mm x 230 mm
Gewicht:
299 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.