Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Iran, the history of photography and cinematography is mired with doubts and ambiguities. While academic debates have focused on the photography and cinematography of the Qajar era from the viewpoint of historical analyses and technical aspects, there does not appear to be any anthropological research, and particularly, visual anthropological research on these two important visual mediums. This book is the first of its kind to use visual anthropology, ethnographical film studies, as well as media/visual studies as a methodological framework for examining the socio-cultural life during the Qajar era in Persia (Iran). (Series: Iranian Studies - Vol. 2) [Subject: History, Iranian Studies, Anthropology, Ethnography, Cultural Studies, Middle East Studies, Film Studies, Photography, Media Studies]