• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Unrelenting Innovation

How to Create a Culture for Market Dominance

Gerard J Tellis
Hardcover | Engels | J-B Warren Bennis | nr. 178
€ 39,95
+ 79 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The hands-on guide for fostering relentless innovation within your company

Gerard Tellis, a noted expert on innovation, advertising, and global markets, makes the compelling case that the culture of a firm is the crucial driver of an organization's innovativeness. In this groundbreaking book he describes the three traits and three practices necessary to create a culture of relentless innovation. Organizations must be willing to cannibalize successful products, embrace risk, and focus on the future. Organizations build these traits by providing incentives for enterprise, empowering product champions, and encouraging internal markets.

Spelling out the critical role of culture, the author provides illustrative examples of organizations with winning cultures and explores the theory and evidence for each of the six components of culture. The book concludes with a discussion of why culture is superior to alternate theories for fostering innovation.

  • Offers a groundbreaking take on innovation that is driven by a company's culture
  • Shows what it takes to create a culture of innovation within any organization
  • Based on a study of 770 companies across 15 countries, the origin of 90 radical innovations spanning over 100 years, and the evolution of 66 markets spanning over a 100 years
  • Provides numerous mini cases to illustrate the workings of culture
  • Written by Gerard Tellis director of the Center for Global Innovation

This must-have resource clearly shows the role of culture in driving relentless innovation and how to foster it within any organization.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 178

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118352403
Verschijningsdatum:
4/01/2013
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 231 mm
Gewicht:
635 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 79 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.