Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book discusses how modern universities increasingly use reputation management in relation to internal and external challenges. Universities are increasingly characterized by social embeddedness, relating to many external stakeholders and international markets of students, researchers and research projects. This implies global pressure to standardize, formalize and rationalize their internal organization. The book uses data from China, Norway and US to show how reputation symbols are used and balanced, based on their web pages. Further, it uses extensive data from US universities to show how their internal organization structure is developing over time, related to three types of units/positions - development, diversity and legal offices and roles.