• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Programmeren
  5. Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself

Unity 2018 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself

Mike Geig
Paperback | Engels | Sams Teach Yourself
€ 51,95
+ 103 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In just 24 lessons of one hour or less, Sams Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours will help you master the Unity 2018 game engine at the heart of Ori and the Blind Forest, Firewatch, Monument Valley, and many other sizzling-hot games! This book's straightforward, step-by-step approach teaches you everything from the absolute basics through sophisticated game physics, animation, and mobile device deployment
techniques. Every lesson builds on what you've already learned, giving you a rock-solid foundation for real-world success.


Step-by-step instructions carefully walk you through the most common Unity game development tasks.
Practical, hands-on examples show you how to apply what you learn.
Quizzes and exercises help you test your knowledge and stretch your skills.
Notes and Tips point out shortcuts and solutions


Learn how to...

  • Get up and running fast with the Unity 2018 game engine and editor
  • Work efficiently with Unity's graphical asset pipeline
  • Make the most of lights and cameras
  • Sculpt stunning worlds with Unity's terrain and environmental tools
  • Script tasks ranging from capturing input to building complex behaviors
  • Quickly create repeatable, reusable game objects with prefabs
  • Implement easy, intuitive game user interfaces
  • Control players through built-in and custom character controllers
  • Build realistic physical and trigger collisions
  • Leverage the full power of Unity's Animation and new Timeline systems
  • Integrate complex audio into your games
  • Use mobile device accelerometers and multi-touch displays
  • Build engaging 2D games with Unity's 2D tools and Tilemap
  • Apply the "finishing touches" and deploy your games

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
464
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780134998138
Verschijningsdatum:
18/05/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 229 mm
Gewicht:
725 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 103 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.