Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The widespread perception of singers and musicians as free individuals doing enjoyable and fulfilling work obscures the realities of their occupation. In Unfree Masters Matt Stahl examines recording artists' labor in the music industry as a form of creative work. He begins by considering the television show American Idol and the 2004 rockumentary Dig!, tracing the ways that popular music making is narrativized in contemporary America and showing how such narratives highlight musicians' negotiations of the limits of freedom and autonomy in creative cultural-industrial work. Turning to struggles between recording artists and record companies over laws that govern their working and contractual relationships, he reveals further tensions and contradictions in this form of work. Stahl argues that media narratives of music making, as well as contract and copyright disputes between musicians and music industry executives, contribute to American socioeconomic discourse and expose a foundational tension between democratic principles of individual autonomy and responsibility and the power of employers to control labor and appropriate its products. Stahl asserts that the labor issues that he discloses in music can stimulate insights about the political-economic and imaginative challenges currently facing working people of all kinds.