• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Une Catechese Dans Le Style de l'Accompagnement

Soutenir l'Authentique Identite Humaine Et Spirituelle de l'Enfant

Catherine Ulrich-Tapparel
€ 41,45
+ 82 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A l'heure ou la dimension spirituelle de l'enfant interesse de plus en plus les sciences humaines, cet ouvrage pose la question du role de la catechese dans l'accompagnement spirituel des enfants. Dans une premiere partie fondee sur la recherche interdisciplinaire, psychologique et theologique, Catherine Ulrich-Tapparel propose de retenir six dimensions intrinseques de l'identite humaine et spirituelle de l'enfant. Dans la seconde partie, elle presente une large enquete, menee en Suisse romande, prenant en compte les enfants eux-memes comme co-chercheurs. En conclusion, l'autrice etablit des principes fondamentaux a mettre en oeuvre pour une catechese dans le style de l'accompagnement. Un important corpus des resultats de l'enquete est disponible dans un document publie sur la eLibrary de l'editeur.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
369
Taal:
Frans
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 66

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783796549625
Verschijningsdatum:
27/11/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 218 mm
Gewicht:
597 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 82 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.