Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A l'heure ou la dimension spirituelle de l'enfant interesse de plus en plus les sciences humaines, cet ouvrage pose la question du role de la catechese dans l'accompagnement spirituel des enfants. Dans une premiere partie fondee sur la recherche interdisciplinaire, psychologique et theologique, Catherine Ulrich-Tapparel propose de retenir six dimensions intrinseques de l'identite humaine et spirituelle de l'enfant. Dans la seconde partie, elle presente une large enquete, menee en Suisse romande, prenant en compte les enfants eux-memes comme co-chercheurs. En conclusion, l'autrice etablit des principes fondamentaux a mettre en oeuvre pour une catechese dans le style de l'accompagnement. Un important corpus des resultats de l'enquete est disponible dans un document publie sur la eLibrary de l'editeur.