Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The reauthorized Safe Drinking Water Act of 1996 added provisions requiring all community water systems (CWS) to deliver annual water quality reports called Consumer Confidence Reports (CCRs) to their customers. With an estimated 46,000 CWS required to develop and distribute CCRs to their customers each year, the CCR requirement poses an important challenge for water utilities to disseminate information to their customers. The research reported here was conducted to evaluate the effectiveness of CCRs and to better understand the impact of CCRs on water utility customers-specifically, to evaluate (1) whether and how CCRs influence consumer perceptions, and (2) what attributes of CCRs most influence consumers' perceptions.