Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From 1978, the Chinese government attempted to develop secondary vocational and technical education (VTE) on a large scale, streaming 50% of senior secondary students into the VTE, with the rhetoric that China needed tens of millions of skilled workers for the economic construction. During the 1980s and 1990s, the system went through three periods: restoring the old system developed before the Cultural Revolution from the end of 1970s, reforming and developing on a full scale from 1985, and stagnating from the late 1990s. In the different periods of time, secondary VTE had different impact on China s economy and society. This book examines the achievements and problems in the structure, funding, teaching resources, curricula as well as employment opportunities of the secondary VTE. It also assesses political, social and psychological effects on secondary VTE students and parents. This book fills some gaps in research on school-based vocational education in China. It is valuable for both research and teaching.