• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Uncommon Service

How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Frances Frei, Anne Morriss
Hardcover | Engels
€ 46,95
+ 93 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance - for as long as it takes to calm the customer down and fix whatever foul-up jeopardized the relationship.

In Uncommon Service, Frances Frei and Anne Morriss show how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function. That means weaving service tightly into every core decision your company makes.

The authors reveal a transformed view of service, presenting an operating model built on tough choices organizations must make:

- How do customers define "excellence" in your offering? Is it convenience? Friendliness? Flexible choices? Price?

- How will you get paid for that excellence? Will you charge customers more? Get them to handle more service tasks themselves?

- How will you empower your employees to deliver excellence? What will your recruiting, selection, training, and job design practices look like? What about your organizational culture?

- How will you get your customers to behave? For example, what do you need to do to get them to treat your employees with respect? Do you need to make it easier for them to use new technology?

Practical and engaging, Uncommon Service makes a powerful case for a new and systematic approach to service as a means of boosting productivity, profitability, and competitive advantage.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781422133316
Verschijningsdatum:
7/02/2012
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
157 mm x 245 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 93 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.