Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a context in which explicit attention to the curriculum has been sidelined in universities' strategy, this book makes an argument for why curriculum matters, both in understanding the effects of unbundled online learning and more broadly. It takes up two particular curriculum issues which are amplified in an unbundled context: differences in the formulation of curriculum between disciplines and professional fields, and the extent these are recognised in university strategy; and the push for constructivist pedagogies, and its effects on curriculum construction. Since the onslaught of MOOCs in 2012, unbundled forms of online learning offered via partnerships with external online program management and MOOC providers have grown significantly across the university sector. There has been much debate about the implications of these partnerships but the focus has predominantly been on the engagement of students and their learning. This book takes adifferent and novel approach, looking instead at the effects on curriculum and knowledge. Drawing on selected case studies, the book reflects on how university leaders and academics engaged with MOOCs and other forms of unbundled online learning in the early 2010s, and the effects of these reforms on curriculum practice. It captures in detail the complex and difficult work involved in university curriculum making in a way rarely seen in discussions of higher education. And it generates new in-sights about some of the critical problems manifest in the ongoing moves to embrace unbundled online learning today.