Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This word for word record of a seminar in the University of California has been recognized by many reviewers as the easiest approach to Paul Tillich's often complex thought. Nor is its value only that of an introduction; those who know something of Tillich's work will find new light shed on many difficult places. As Allan Galloway put it in the Expository Times: the seminar looks for 'clarification at just those points where the average reader of Tillich is puzzled or disquieted by the novel and radical aspects of his work. So one finds that it is not other people's questions that are being answered, but one's own.' And in Education, Vernon Sproxton concluded: 'They are a tonic for anyone, and especially for teachers who have been driven to the base-line by sixth-form smashes.'